Początki odchudzania — istota tkwi w planowaniu!

Początki odchudzania — istota tkwi w planowaniu!

Zacznij od zaplanowania daty startu odchudzania. Wybierz ją starannie — najlepiej na tydzień bądź dwa w przód. Dzięki temu w spokoju zdążysz się do niej przygotować. Zwróć uwagę, czy w nadchodzących po niej tygodniach nie czekają Cię wydarzenia, które mogłyby wystawić Twoją silną wolę na próbę. Zanim nowe nawyki wejdą Ci w krew, nie chciałabyś, żeby cokolwiek rozpraszało Cię na początku odchudzania. Nie rozpoczynaj swojej przygody przed świętami, dłuższym urlopem czy kilkudniową wizytą u rodziny. Te wydarzenia w znaczny sposób mogłyby zakłócić wyrabianie nowego planu dnia. Uświadom sobie, że chcesz schudnąć na zawsze, a nie na chwilę, dlatego poświęć zaplanowaniu daty startu odchudzania z rozsądkiem i spokojem.

Ważnym czynnikiem jest zaplanowanie sposobu, w jaki będziesz się odchudzać. Stwórz listę posiłków, które będziesz spożywać, ich częstotliwości i ilości. Przemyśl sposób, w jaki chciałabyś je przygotować. Nie zapomnij o zaplanowaniu treningu — to bardzo ważny aspekt odpowiedzialnego odchudzania. 

Co tyczy się treningu — nie ustawiaj poprzeczki zbyt wysoko. Jeżeli postanowisz ćwiczyć codziennie, bardzo możliwe, że szybko się do tego zniechęcisz i już po dwóch tygodniach będziesz za to przeklinać niebiosa. Rozpocznij odchudzanie od dwóch aktywności fizycznych w tygodniu. Powinny one trwać co najmniej 40 min, żeby dały efekty. W zaplanowaniu treningu wybierz czas, który da Ci pewność wykonania ćwiczenia. Jeżeli wracasz późno z pracy zmęczona i jedyne, o czym myślisz, to ciepła kąpiel i serial, radziłabym ćwiczyć z rana. Dodatkowo uwzględnij rodzaj sportu, który będziesz uprawiać. Jeżeli nie lubisz biegać — nie rób tego! Wybierz zumbę lub cardio fitness. Nie zmuszaj się do czegoś, co nie sprawia Ci przyjemności — w ten sposób stracisz ochotę na odchudzanie i łatwiej ulegniesz pokusom. 

Podsumowując: skup się na stworzeniu planu diety i ćwiczeń. Zaplanuj menu na pierwsze (najcięższe) tygodnie — może składać się z 5-10 opcji dań głównych, które będziesz stosować wymiennie. Na podwieczorek czy drugie śniadanie staraj się wybierać głównie owoce. Trzymaj się planu treningowego, a nim się obejrzysz, zaczniesz tracić nadmiar kilogramów.

Wiecej informacji uzyskasz na stronie nowaTy888

Dodaj komentarz

copyright © www.nowaty888.pl

Wykonanie edukowski.pl 

error: Nie możesz kopiować treści tej strony!